Minne för livet...




"En bild säger mer än tusen ord" <3

 

Hade tänkt lägga upp mer kort från kvalborg/valborg men kom fram till att jag är alldeles för lat för det...

Checka facebook så finns det så det räcker och blir över...

 


 

Började dagen med en brunch på gotland, väldigt trevligt... Och gott! Intog senare engelska parken för att plugga. Vilket gav resultat, kände mig riktigt hurtig... hittade flowet idag. Kanske kan gå vägen det här?!!? Nä, verkligen inte... men vad gör väl det... man ska alltid göra sitt bästa har jag fått lära mig. Visst är det så? Runt kvällning tog vi vårt pick och pack och kilade över till Marias för lite kvällsmys med pizza... Åhhh så härligt! Väl hemkommen hit plockade jag fram böckerna igen, men gav upp ganska snart då jag insåg att det nog är skadligt att ha böckerna i knäet, 24/7... Inte okej! När det går så långt att man drömmer varje natt om anatomins olika områden så bör man börja bli orolig tror jag... Usch!! Imorgon är det på't igen, plugga plugga plugga... Livet är bra härligt många gånger! =)

 

Sova eller inte sova, det är frågan?!?!! ;)

 

HDSL....//Lacken

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0