Med tummen ur...

... kan man få mycket gjort!


Har nu äntligen sålt den förbannade vespan som stått och skräpat i hundra år.... Att det ska va så svårt att få nått gjort! 6 år senare och ett antal tusen mindre värd är jag nu av med den... 3000 ynkla kronor, långt under dess egentliga värde... Men vad gör man itne för at bli av med den... Kille som köpte den blev glad och kan känna sig stolt, vilket kap han gjorde... grattis till han. Alltid kul när det går bra för andra!!


Idag är förövrigt en ledig dag, och om allt går vägen ska jag till LRK för en timmes ridning.. Åhh vad lycklig jag är för det, så jag saknar ridningen! Fanns ingen ledig plats i morse när vi ringde men ska hänga med mamma ändå i hopp om att någon uteblir såhär i sommartid och då lämnar plats åt mig... Håll tummen!!  =)


Solen skiner så nu ska jag ut och steka lite fett.

HDSL.....//Lacken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0