Det går bra nu, kompis det går bra nu!


Anatomi-tenta-resultatet är här... OCH JAG ÄR GODKÄND, JIHOOOO!!!!!!!!!!! =)


Igår var en alldeles underbar dag då jag, äntligen, fick sätta mig i hästsadeln igen... Många år sedan sist men tekniken fanns kvar någon stans där inne i kroppen... Tack gud för det! Åh, vad underbart det var, hårt pass men så härligt... Följde ju som sagt med mamma till hennes lektion i hopp om att få en plats att rida extra, och så blev fallet... Eller ja, jag fick ta mammas plats, gulle hon, tack för det! =) sista 10 minuterna red vi ut en liten sväng i solen, åhhhhh vad jag har saknat hästryggen... Kunde gå och lägga mig med ett leende på läpparna, det kan jag säga!! =)


Nu ska jag strax iväg till jobbet för att gå bredvid ännu en gång innan det stora allvaret börjar den 28 juni, då jag börjar på riktigt... Kvällspasset tror jag är lite lugnare än dagpasset så idag kommer det nog gå lika bra som sist... Och jag hoppas på att klockan går fort för när jag slutar vid 22 ska jag hem och packa för att sedan sova... imorgon åker jag tillbaka till Uppis, JIHOOOOO!!!!! =)



Nu längtar jag så till mitt hjärta så det gör ont i kroppen, imorgon får vi kramas igen <3<3


HDSL....//Lacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0