Tillbaka på landet...

... för att jobba som ett as!


Nu har det dragit igång på riktigt, det underbara sommarjobbet (och kanske framtida arbetsplats). ;) Har nu jobbat mån, tis och idag (tors) och det känns fortfarande lika bra som det gjorde då jag gick bredvid... Eller nä, det känns helt klart bättre... Kan man ha en mer perfekt arbetsplats det undrar jag?!?? Att jobba med underbara äldre människor är helt fantastiskt, man har så mycket att lära. Bla, satt jag här om dagen och diskuterade Sveriges roll i andra världskriget, och vad det medförde för vår befolkning och jag måste säga det att jag lärde mig en hel del... Sedan lär jag mig dock andra mindre väsentliga saker som dikter, då de rabblas 100 ggr per dag av de dementa, men det är ju en annan femma ;) Kanske kan jag ha som mål med sommaren att jag ska lära mig hela dikten utantill och få ner den här så ni får höra hur fin den är.... Deal!

En annan sak att nämna är att jag idag på egenhand har tagit mitt första kapillärprov (stick i fingret för er som inte begriper medicinska facktermer).... AWESOME, tummen upp för lacken! =)


Förövrigt är jag j**ligt avis på de lyckliga satarna som får spendera veckan på Peace & Love, SKÅL TILL ER!!! <3


Nu är det dags för sängen.... //Lacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0