Det är bannemig inte nådigt varmt....

.... och inte blir man svalare av att cykla 1 mil eller 2 en dag som denna... Huua mig!


Har haft ett kvällspass på jobbet ikväll, och det finns väl inget anmärkningsbart skulle jag tro, kanske då att jag idag har borstat mina första löständer, najs!! NOT! Hmm.... Efter jobbet tog jag hojen till Jennys, där brudarna var i full gång med förfest inför Måndax-klubben.... Inte är man avundsjuk heller! Kanske på spriten men inte stadt. Nä tack, Uppsala om en månad, here I come! =) När brudarna drog ut begav jag mig hemmåt på min cykel, och herremingud vad svettigt, fuktigt, klebbigt, ah jag vet inte vad det var... Men skönt, nä det va det inte iaf! Enligt pappas klocka är det 82% luftfuktighet, vilket förklarar varför det inte var en fröjd att cykla trots klockan var närmare midnatt... Nu är det bingen som gäller, godnatt!




Ps. Fick jag en underbar överraskning när jag kom hem förresten? JAJEMÄN!! Ds.


http://www.youtube.com/watch?v=9pHpdhdr0IA

Darins nya singel <3



.....//Lacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0