"Bara" 2 veckor kvar...

åhhh.... =(


Tiden går så fruktansvärt långsamt ju, det va ju typ tuuuusen år sedan det "bara" var 2 1/2 vecka kvar och idag är det trots dessa tusen år ändå 2 veckor kvar. 2 veckor tills jag får hålla min kärlek i handen igen...LÄNGTAN! Men hallå?? Klockan?? Vad sysslar du med?? KOM IGEN OCH TICKA PÅÅÅÅÅ!! <3




Idag har jag jobbat och slitit som vanligt. Dock, tack och lov, va det inte ens i närheten så varmt som det var igår... Huua, vilken hetta!! Inte undra på att tanterna var tagna om en själv, som fortfarande är ung, led som en stucken gris av den värme böjla vi drabbats av... 32 grader, är det ens möjligt?? Och för oss som satt inomhus, ja då steg nog temperaturen upp till 40 strecket skulle jag tro... Då vart man inte liiite svett! Men som sagt, idag var det mycket mer behagligt och dagen rullade på bra... Lite fika här och lite fika där så var arbetsdagen över på ett kick (riktigt så enkelt är det väl inte dock). Slutade iallafall runt 16.00 då jag kom hem och kollapsade i sängen och somnade som en stock... Bra jobbat där för nu lär jag inte kunna somna på ett tag... Lucky me som är ledig imorgon då, heja heja heja! =)

Nu ska jag kika på en film och låtsas som om pojken ligger bredvid..... //Lacken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0