4 dagar kvar <3

Söndagen närmar sig med stormsteg, dock alldeles för långsamt enligt min mening ändå! Men jag håller huvudet uppe, snaaaaaart får jag kramas hur mycket jag vill och då blir det mödan värt! <3


Igår skulle jag haft en ledig dag, men kl 9.00 ringer bossen och frågar om jag har lust att hoppa in på kvällspasset. Snäll som jag är tackar jag JA och ångrade mig genast, som vanligt... Måste bli bättre på att säga NEJ, NEJ, NEJ. Dock väl på jobbet var ångern borta och jag jobbade på som vanligt, fortfarande lika glad över att jag hamnat där jag hamnat. Ställer mig frågan igen: Kan man verkligen tycka om sitt jobb så mycket som jag gör? Underligt <3

Idag föjler scehmat i vanlig ordning vilket innebär att jag återigen jobbar kvällspass, 14-20.30. Just nu är det härligt att jag jobbar så mycket kvällspass för dagarna går så ofantligt fort då, I like! Klockan rullar på så nu är det väl dags att kravla sig upp ur sängen och få sig en bit mat innan cykelturen kallar... 



Kärlek<3

......//Lacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0